En vecka bakåtEn dag bakåtEn dag framåtEn vecka framåt
Visa anläggning
Måndag 9/7
09:00 - 10:00
(City) Spinning/Styrka- Anna

Spinning/Styrka är ett roligt och inspirerande kombinationspass i grupp på ca.60 min. Spinning är en skonsam träningsform för dig som varit skadad eller vill bli av med dina extra kilon. Spinning tränar främst de stora musklerna i benen vilket bidrar till starkare hjärta, bättre kondition och sundare blodcirkulation. Detta kombinationspass avslutas med styrkeövningar med eller utan vikter för att stärka hela kroppen.

Lediga Platser: 7
09:00 - 10:00
(Ute) UTOMHUSTRÄNING -Ellinore (Samling Fysicum Sölve)

Kom och kör olika övningar och pass med hjälp av naturen och din egen kroppsvikt! Passet kommer utgå från Sölveanläggningen, och ibland joggar vi iväg till en annan plats och ibland kör vi i Cirkelträning utanför Sölve med olika vikter och stationer. Citymedlemmar kan också boka. Välkomna!

Lediga Platser: 11
17:00 - 17:55
(Sölve) Spinning- Kalle (sal 1)

Spinning är ett roligt och inspirerande cykelpass i grupp. Det är en skonsam träningsform för dig som varit skadad eller vill bli av med dina extra kilon. Spinning tränar främst de stora musklerna i benen vilket bidrar till starkare hjärta, bättre kondition och sundare blodcirkulation. Det finns skurar av intensitet där du tränar så hårt som möjligt, följt av perioder av vila som förbereder dig för nästa insats i passet. Utdelning är du bränner kalorier i timmar efter ett bra spinningpass. I detta pass ingår uppvärmning, aktiv träningsdel samt en återhämtning/stretchdel. ca.55 min totalt.

Lediga Platser: 0
17:40 - 18:40
(City) BodyPump - Emma

BodypumpTM är styrketräning till musik som utmanar dig och gör dig stark. Under en timme tränar du kroppens större muskler med hjälp av en skivstång. Du väljer själv dina vikter och utmanar din kropp för att nå det resultat du vill ha.

Lediga Platser: 0
18:00 - 18:45
(Sölve) Box - Tony

En träningsform inspirerad av boxning. Slag och sparkkombinationer varvars med konsitions- och styrkeövningar. Tufft men enkelt att lära sig. Passets totala längd är ca.60 min. En träningsform inspirerad av boxning. Slag och sparkkombinationer varvars med konsitions- och styrkeövningar. Tufft men enkelt att lära sig. Passets totala längd är ca.45 min. Välkommen med din bokning!

Lediga Platser: 6
18:00 - 18:30
(Sölve) CXWORX- Jennie (sal 2)

CXWORX är det perfekta passet för att få vältränade mag- och ryggmuskler. Genom dynamisk träning för mage, rumpa och rygg kommer detta pass få dig att känna dig stark och välmående.En halvtimme av CXWORX är allt du behöver för att få ett utmanande och effektivt träningspass som med fördel kan kombineras med konditionspass.

Lediga Platser: 9
18:15 - 19:15
(Ute) UTOMHUS- Cirkelträning - Ellinore (Sölve)

inget angivet

Lediga Platser: 16
18:40 - 19:25
(Sölve) BodyCombat 45- Anna (sal 2)

för få deltagare

Lediga Platser: 18
18:45 - 19:15
(City) CXWORX- Emma

CXWORX är det perfekta passet för att få vältränade mag- och ryggmuskler. Genom dynamisk träning för mage, rumpa och rygg kommer detta pass få dig att känna dig stark och välmående.En halvtimme av CXWORX är allt du behöver för att få ett utmanande och effektivt träningspass som med fördel kan kombineras med konditionspass.

Lediga Platser: 9
19:15 - 20:00
(City) Spinning- Tony

Spinning är ett roligt och inspirerande cykelpass i grupp. Det är en skonsam träningsform för dig som varit skadad eller vill bli av med dina extra kilon. Spinning tränar främst de stora musklerna i benen vilket bidrar till starkare hjärta, bättre kondition och sundare blodcirkulation. Det finns skurar av intensitet där du tränar så hårt som möjligt, följt av perioder av vila som förbereder dig för nästa insats i passet. Utdelning är du bränner kalorier i timmar efter ett bra spinningpass. I detta pass ingår uppvärmning, aktiv träningsdel samt en återhämtning/stretchdel. ca.45 min totalt.

Lediga Platser: 13
20:15 - 21:15
(City) Box- Tony

inget angivet

Lediga Platser: 14
Tisdag 10/7
06:00 - 06:30
(City) CirkelFys Express- Anna

Cirkelträning i form av styrke-och konditionsövningar både med och utan vikter och redskap. Intensitet bestämmer du själv och instruktören peppar och håller koll på tiden vid varje övning! Detta cirkelpass är ett expresspass där vi maximerar den aktiva träningsdelen och endast håller en kortare uppvärmning och återhämtning/stretch. Ca.25 min totalt. Behöver man längre uppvärmning och stretch rekommenderar vi dig att komma innan passets start och möjlighet att stanna kvar för egen längre stretch finns.

Lediga Platser: 4
17:00 - 17:30
(Sölve) Spinning Express- Johanna (sal 1)

Spinning är ett roligt och inspirerande cykelpass i grupp. Det är en skonsam träningsform för dig som varit skadad eller vill bli av med dina extra kilon. Spinning tränar främst de stora musklerna i benen vilket bidrar till starkare hjärta, bättre kondition och sundare blodcirkulation. Det finns skurar av intensitet där du tränar så hårt som möjligt, följt av perioder av vila som förbereder dig för nästa insats i passet. Detta är ett expresspass på ca.30 min där vi maximerar den aktiva träningstiden och håller en kortare nedvarvning/stretch.

Lediga Platser: 14
17:30 - 18:00
(Sölve) Core Express-Bettina

inget angivet

Lediga Platser: 16
18:00 - 19:00
(Ute) Löpträning - Jimmy

inget angivet

Lediga Platser: 17
18:15 - 19:00
(Sölve) BodyBalance flexibility 45 - Janni

Inställt pga för få bokningar

Lediga Platser: 17
18:30 - 19:15
(City) EasyLine- Jennie

Easyline är en enkel och effektiv cirkelträning i mjuka maskiner. Passet innehåller både styrka och kondition med hög förbränning där du själv väljer tempo och motstånd. Funkar såväl för nybörjare som för van motionär. Passets totala längd är ca.45 min.

Lediga Platser: 4
18:30 - 19:20
(City) RPM- Johanna

RPM är cykelträning inomhus där du cyklar till rytmer av kraftfull musik. Ge dig ut i terrängen med en inspirerande teamcoach som leder gruppen genom backar, raksträckor, bergstoppar, tidslopp och intervaller. Upptäck din inre atlet - svettas och ge allt för att nå din endorfinkick. Passets totala längd är ca.50 minuter.

Lediga Platser: 5
19:30 - 20:00
(City) CXWORX-Jennie

CXWORX är det perfekta passet för att få vältränade mag- och ryggmuskler. Genom dynamisk träning för mage, rumpa och rygg kommer detta pass få dig att känna dig stark och välmående.En halvtimme av CXWORX är allt du behöver för att få ett utmanande och effektivt träningspass som med fördel kan kombineras med konditionspass.

Lediga Platser: 8
Onsdag 11/7
09:00 - 09:45
(Ute) BOOTCAMP!-Anna Tredenborg strand, samling vid parkeringen.

Vi samlas vid parkeringen i Tredenborg. Passet kommer hållas vid Tredenborg strand! Vi kör 8 ggr BOOTCAMP på Tredenborg strand i sommar! Kostnad för 8 ggr: Icke medlem: 350:- Medlem: 200:- Betalning sker via receptionen eller direkt på plats via swish. Drop-in: 50:-

Lediga Platser: 37
09:00 - 09:45
(City) EasyLine- Jennie

Easyline är en enkel och effektiv cirkelträning i mjuka maskiner. Passet innehåller både styrka och kondition med hög förbränning där du själv väljer tempo och motstånd. Funkar såväl för nybörjare som för van motionär. Passets totala längd är ca.45 min.

Lediga Platser: 0
18:00 - 18:45
(Sölve) BodyPump 45- Anna

BodypumpTM är styrketräning till musik som utmanar dig och gör dig stark. Under en timme tränar du kroppens större muskler med hjälp av en skivstång. Du väljer själv dina vikter och utmanar din kropp för att nå det resultat du vill ha. Detta passet är 60 min total tid.

Lediga Platser: 7
18:00 - 18:50
(Sölve) RPM- Johanna

RPM är cykelträning inomhus där du cyklar till rytmer av kraftfull musik. Ge dig ut i terrängen med en inspirerande teamcoach som leder gruppen genom backar, raksträckor, bergstoppar, tidslopp och intervaller. Upptäck din inre atlet - svettas och ge allt för att nå din endorfinkick. Passets totala längd är ca.50 minuter.

Lediga Platser: 10
18:10 - 18:40
(City) Ersättningspass Tabatapass -Jennie

GRIT PLYO är uppbyggt av rörelser som ökar din spänst. Du använder en steplåda och iböand även en viktplatta för att öka intensiteten och belastningen. Drivande musik får dig att ta din träning till en ny nivå. Bli starkare, snabbare och mer explosiv med GRIT PLYO.

Lediga Platser: 10
18:45 - 19:15
(City) CXWORX- Jennie

CXWORX är det perfekta passet för att få vältränade mag- och ryggmuskler. Genom dynamisk träning för mage, rumpa och rygg kommer detta pass få dig att känna dig stark och välmående.En halvtimme av CXWORX är allt du behöver för att få ett utmanande och effektivt träningspass som med fördel kan kombineras med konditionspass.

Lediga Platser: 7
19:00 - 19:45
(Ute) UTOMHUSPASS- DansMix (LatinoMove, PartyStep, AfroDance) - Anna (Samling Sölve)

för få bokningar

Lediga Platser: 15
19:00 - 19:45
(Sölve) Cirkelträning- Ellinore

Cirkelträning i form av styrke-och konditionsövningar både med och utan vikter och redskap. Intensitet bestämmer du själv och instruktören peppar och håller koll på tiden vid varje övning! Detta pass har en enklare uppvärmningsdel, en träningsdel samt en stretchdel inräknat under ca.45 min totalt.

Lediga Platser: 10
19:25 - 19:55
(City) Cirkel Express- Jennie

Cirkelträning i form av styrke-och konditionsövningar både med och utan vikter och redskap. Intensitet bestämmer du själv och instruktören peppar och håller koll på tiden vid varje övning! Detta cirkelpass är ett expresspass där vi maximerar den aktiva träningsdelen och endast håller en kortare uppvärmning och återhämtning/stretch. Ca.25 min totalt. Behöver man längre uppvärmning och stretch rekommenderar vi dig att komma innan passets start och möjlighet att stanna kvar för egen längre stretch finns.

Lediga Platser: 9
Torsdag 12/7
17:00 - 17:30
(City) BodyPump Express- Anna

BodypumpTM är styrketräning till musik som utmanar dig och gör dig stark. Under en timme tränar du kroppens större muskler med hjälp av en skivstång. Du väljer själv dina vikter och utmanar din kropp för att nå det resultat du vill ha. Detta är ett expresspass på ca.30 min.

Lediga Platser: 9
17:30 - 18:00
(Sölve) CXWORX- Jennie

inget angivet

Lediga Platser: 18
17:40 - 18:10
(City) CXWORX- Jennie

CXWORXTM är det perfekta passet för att få vältränade mag- och ryggmuskler. Genom dynamisk träning för mage, rumpa och rygg kommer detta pass få dig att känna dig stark och välmående. En halvtimme av CXWORX är allt du behöver för att få ett utmanande och effektivt träningspass som med fördel kan kombineras med konditionspass.

Lediga Platser: 8
18:00 - 18:30
(Sölve) BodyPump Express OBS!!! Detta pass körs utomhus vid bra väder - Anna

BodypumpTM är styrketräning till musik som utmanar dig och gör dig stark. Under en timme tränar du kroppens större muskler med hjälp av en skivstång. Du väljer själv dina vikter och utmanar din kropp för att nå det resultat du vill ha. Detta är ett expresspass på ca.30 min.

Lediga Platser: 7
18:00 - 18:30
(Sölve) RPM express OBS!!! Detta pass körs utomhus vid bra väder. - Johanna

RPM är cykelträning inomhus där du cyklar till rytmer av kraftfull musik. Ge dig ut i terrängen med en inspirerande teamcoach som leder gruppen genom backar, raksträckor, bergstoppar, tidslopp och intervaller. Upptäck din inre atlet - svettas och ge allt för att nå din endorfinkick. Detta är ett expresspass på totalt ca.30 minuter.

Lediga Platser: 3
18:15 - 19:15
(City) BodyCombat- Therese

inget angivet

Lediga Platser: 18
18:40 - 19:10
(City) RPM Express- Amanda

RPM är cykelträning inomhus där du cyklar till rytmer av kraftfull musik. Ge dig ut i terrängen med en inspirerande teamcoach som leder gruppen genom backar, raksträckor, bergstoppar, tidslopp och intervaller. Upptäck din inre atlet - svettas och ge allt för att nå din endorfinkick. Detta är ett expresspass på totalt ca.30 minuter.

Lediga Platser: 14
19:15 - 20:00
(City) Cirkelträning-Amanda

Cirkelträning i form av styrke-och konditionsövningar både med och utan vikter och redskap. Intensitet bestämmer du själv och instruktören peppar och håller koll på tiden vid varje övning! Detta pass har en enklare uppvärmningsdel, en träningsdel samt en stretchdel inräknat under ca.45 min totalt.

Lediga Platser: 7
19:50 - 20:50
(Sölve) Box- Tony

inget angivet

Lediga Platser: 17
Fredag 13/7
06:00 - 06:25
(City) CirkelFys Express- Anna

Cirkelträning i form av styrke-och konditionsövningar både med och utan vikter och redskap. Intensitet bestämmer du själv och instruktören peppar och håller koll på tiden vid varje övning! Detta cirkelpass är ett expresspass där vi maximerar den aktiva träningsdelen och endast håller en kortare uppvärmning och återhämtning/stretch. Ca.25 min totalt. Behöver man längre uppvärmning och stretch rekommenderar vi dig att komma innan passets start och möjlighet att stanna kvar för egen längre stretch finns.

Lediga Platser: 5
06:30 - 07:00
(City) Spinning Express- Anna

Spinning är ett roligt och inspirerande cykelpass i grupp. Det är en skonsam träningsform för dig som varit skadad eller vill bli av med dina extra kilon. Spinning tränar främst de stora musklerna i benen vilket bidrar till starkare hjärta, bättre kondition och sundare blodcirkulation. Det finns skurar av intensitet där du tränar så hårt som möjligt, följt av perioder av vila som förbereder dig för nästa insats i passet. Detta är ett expresspass på ca.30 min där vi maximerar den aktiva träningstiden och håller en kortare nedvarvning/stretch.

Lediga Platser: 9
09:00 - 09:30
(Sölve) Spinning Express - Johanna

Spinning är ett roligt och inspirerande cykelpass i grupp. Det är en skonsam träningsform för dig som varit skadad eller vill bli av med dina extra kilon. Spinning tränar främst de stora musklerna i benen vilket bidrar till starkare hjärta, bättre kondition och sundare blodcirkulation. Det finns skurar av intensitet där du tränar så hårt som möjligt, följt av perioder av vila som förbereder dig för nästa insats i passet. Detta är ett expresspass på ca.30 min där vi maximerar den aktiva träningstiden och håller en kortare nedvarvning/stretch.

Lediga Platser: 14
09:00 - 09:45
(Ute) BOOTCAMP! - Jennie. Hälleviks strand. Samling parkeringen vid Hälleviksbadet.

Vi kör 8 ggr BOOTCAMP på Hälleviksstranden i sommar! Kostnad för 8 ggr: Icke medlem: 350:- Medlem: 200:- Betalning sker via receptionen eller direkt på plats via swish. Drop-in: 50:-

Lediga Platser: 39
09:00 - 09:30
(City) Spinning Express- Anna

Spinning är ett roligt och inspirerande cykelpass i grupp. Det är en skonsam träningsform för dig som varit skadad eller vill bli av med dina extra kilon. Spinning tränar främst de stora musklerna i benen vilket bidrar till starkare hjärta, bättre kondition och sundare blodcirkulation. Det finns skurar av intensitet där du tränar så hårt som möjligt, följt av perioder av vila som förbereder dig för nästa insats i passet. Detta är ett expresspass på ca.30 min där vi maximerar den aktiva träningstiden och håller en kortare nedvarvning/stretch.

Lediga Platser: -1
09:30 - 10:00
(Sölve) Cirkel Express- Ellinore

Cirkelträning i form av styrke-och konditionsövningar både med och utan vikter och redskap. Intensitet bestämmer du själv och instruktören peppar och håller koll på tiden vid varje övning! Detta cirkelpass är ett expresspass där vi maximerar den aktiva träningsdelen och endast håller en kortare uppvärmning och återhämtning/stretch. Ca.25 min totalt. Behöver man längre uppvärmning och stretch rekommenderar vi dig att komma innan passets start och möjlighet att stanna kvar för egen längre stretch finns.

Lediga Platser: 11
09:30 - 10:00
(City) Cirkel Express- Anna

Lediga Platser: -1
Lördag 14/7
09:00 - 09:50
(Sölve) Spinning- Marion

Spinning är ett roligt och inspirerande cykelpass i grupp. Det är en skonsam träningsform för dig som varit skadad eller vill bli av med dina extra kilon. Spinning tränar främst de stora musklerna i benen vilket bidrar till starkare hjärta, bättre kondition och sundare blodcirkulation. Det finns skurar av intensitet där du tränar så hårt som möjligt, följt av perioder av vila som förbereder dig för nästa insats i passet. Utdelning är du bränner kalorier i timmar efter ett bra spinningpass. I detta pass ingår uppvärmning, aktiv träningsdel samt en återhämtning/stretchdel. ca.50 min totalt.

Lediga Platser: 6
09:00 - 09:30
(City) Spinning Express - Anna

Spinning är ett roligt och inspirerande cykelpass i grupp. Det är en skonsam träningsform för dig som varit skadad eller vill bli av med dina extra kilon. Spinning tränar främst de stora musklerna i benen vilket bidrar till starkare hjärta, bättre kondition och sundare blodcirkulation. Det finns skurar av intensitet där du tränar så hårt som möjligt, följt av perioder av vila som förbereder dig för nästa insats i passet. Detta är ett expresspass på ca.30 min där vi maximerar den aktiva träningstiden och håller en kortare nedvarvning/stretch.

Lediga Platser: 7
09:30 - 10:15
(City) BodyPump 45- Anna

BodypumpTM är styrketräning till musik som utmanar dig och gör dig stark. Under en timme tränar du kroppens större muskler med hjälp av en skivstång. Du väljer själv dina vikter och utmanar din kropp för att nå det resultat du vill ha.

Lediga Platser: 3
10:00 - 10:45
(Sölve) OBS! NY TID! 60 MIN! BodyPump 60 - Therese

BodypumpTM är styrketräning till musik som utmanar dig och gör dig stark. Under en timme tränar du kroppens större muskler med hjälp av en skivstång. Du väljer själv dina vikter och utmanar din kropp för att nå det resultat du vill ha. Detta pass är på ca 60 min.

Lediga Platser: 15
10:10 - 10:40
(Sölve) CXWORX- Therese (sal 2)

CXWORX är det perfekta passet för att få vältränade mag- och ryggmuskler. Genom dynamisk träning för mage, rumpa och rygg kommer detta pass få dig att känna dig stark och välmående.En halvtimme av CXWORX är allt du behöver för att få ett utmanande och effektivt träningspass som med fördel kan kombineras med konditionspass.

Lediga Platser: 15
10:20 - 11:05
(City) Box- Tony

för få bokningar

Lediga Platser: 15
Söndag 15/7